Monday, June 6, 2011

Fruit Tartlet for Azlan - 04.06.2011


Fruit Tarlet yang di order dari saudara.. eceh eceh.. skema plak ayat... kawan aku Azlan, dia order 30pcs utk normal size, besar punyalah kan... aku dah siapkan pukul 4ptg, aku call dia kata kat CS.. tggu punya tggu dah berjanggut, so aku titipkan pada adik aku. Mati2 aku ingat dia tau umh aku, so kehulu hilir dia cari umh aku yg dia kata macam sume kat jln Rahmat tak de nombor umah.. heheh.. biaselah.. ni bukan umh taman..... Disebabkan dia kata lambat ambik, dari aku packing cam picture yg atas guna piza box, so aku masuk semua dlm packing seperti kat bawah.. utk elak jadi lemau.. kene plak tart buah, buah dia berair, nnt lembik plak crust die kan kan kan...

Anyway ..thx ya Azlan.... next time order cheese tart plak... =)

No comments: