Friday, May 27, 2011

Pembukaan dan Pengenalan

Assalamualaikum


Hari ini saya melancarkan peniagaan kecil-kecilan saya dengan produk kesukaan ramai iaitu Aneka Tart.

Diharap mendapat sokongan dari anda semua dan mempercayai produk saya yg bermutu lagi bersih dan halal.

Semua info tentang produk dan lain-lain telah disertakan di sidebar di blog ini...

Sekian terima kasih ...

2 comments:

Imah Jaafar said...

yehaaaaaaaaaaa..gud luck cha..
perlis ada delivery taK///heheheh

noorcahaya said...

sedap btol aku dgr perlis imah.. cam jb singapore je kan.. kakaka. lainlah aku dok langkawi.. syok gak dgr... tak de... cistat senang hancur..tiada jaminan.. nak mkn2 tu leh lah.. rupa dah sampai nnt tak cantik...